Alla inlägg under juli 2009

Av Ulrika - 30 juli 2009 10:31

Här serveras lite blogg candy...

Hos kutzingar, http://www.kutzingar.se/?p=1180#comments lottas det ut roliga och praktiska saker, gå in och tävla...

Av Ulrika - 26 juli 2009 11:49

Och sista omgången med bilder följt av mitt allra varmaste tack för alla underbara saker och alla fantastiskt fina kort kommer från:

DR Annika

Rakaela

och Ankan

Av Ulrika - 26 juli 2009 11:47

Nästa omgång bilder är på presenter som kommer från:

 ChatlotteT

Liza

och Heaven_Angel

Av Ulrika - 26 juli 2009 11:43

Så här långt efteråt eftersom min kamera varit död och jag har måst skaffa ett nytt batteri så passar jag på att lägga upp bilderna från födelsedagsswappen jag är med i på favvosidan pyssel.net


 Det kommer måååånga bilder

här kommer det jag fått från:

Anniqa

MiaPuh

henrietta

och madelen i den ordningen

Av Ulrika - 14 juli 2009 10:59

Handstämplat har verkligen slagit på stort och lottar ut en massa fantastiska pysselsaker i sin blogg, titta bara här:


http://handstamplat.blogspot.com/2009/07/bloggcandy.html

Av Ulrika - 13 juli 2009 11:05

Trots jobb, och trots en sambo som är 45mil bort hade jag en bra födelsedag...

Goda vänner, en son och goda pysslingar med glada gratuleranden, trevliga paket och jordgubbar och biggaråer. Sånt förgyller verkligen en födelsedag...


Ska fota pysselhögen jag fick av mina pysslingar senare idag så ni får titta på allt snyggt och trevligt.

Av Ulrika - 10 juli 2009 09:53

Missen försvann ut någon gång på lördagen och har inte synts till sedan dess... Han brukar aldrig vara borta så här länge.. Jag börjar bli rädd att han inte kommer tillbaka alls. =(

Av Ulrika - 8 juli 2009 06:39

Idag är jag INTE glad, sambon är ett korkat knytt som borde stoppas i ett paket och skickas till Alaska. *morrar om karlar*
Han har sin semester nu när min är slut och det är i sig rätt surt, men det är inget vi kan göra något åt, det bara blev så i år.

Han funderade på att åka ner och hälsa på sin familj en vända under semester och planering inte är hans starka sida så hade han mest tur då han hittade en bussresa för halva priset ner imorgon, men PUCKOT tänkte så inte åka upp igen förrns på tisdag nästa vecka och trodde att det var helt oki att han är borta på min födelsedag!!?? :shock:
Alltså, jag vill inte göra någon stor sak av min födelsedag, jag fyller inte jämnt, många av våra kompisar är inte hemma och själv jobbar jag så jag tänkte inte FIRA förrän till helgen efter födelsedagen. Men att han tänkte åka och inte ens hade funderat på när jag fyller år det var bara för mycket. så jag meddelade väl i vääääldigt sur ton att han fick väl åka vart han ville och stanna så länge han ville men om han inte var hemma på min födelsedag så behövde han inte komma tillbaka alls. :evil: :cry:
Och då har han mage att bli sur, han bara fräste att: - då åker jag väl inget alls om du ska vara så sur och grinig att det inte ens går att diskutera med dig, och sen vände han ryggen till vid datorn. Jag är så arg ledsen och besviken...

Men samtidigt vill jag inte var nån bitch och hindra honom från att träffa sin familj heller, så han får väl åka då.

Synd bara att han ska göra allt så bakvägen, nu har han lyckats med att väcka mig kl 05,00 på morgonen för att han skulle titta lite på TV innan han somnade, titta på tv är heeeelt oki i min värld, jag gör det själv för att tagga ner och somna lättare, men jag tittar inte på fift gear på discovery!! Fattar ni hur mycket det låter av skrikande bildäck, Vicky ocyh Tifs röster och motorljud, så jag gick upp, drack vatten och la mig i soffan. När detta ifrågasattes och jag sa varför så tyckte han att jag överreagerade... och villa ta diskussion om den saken. Då brast det, jag tror jag kan vrida ur min kudde just nu och om en timme och en kvart ska jag vara på jobbet och vara social med arbetskamrater och om mindre än 4 timmar så måste jag vara trevlig med kunder också... jag fattar faktiskt inte hur jag ska orka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards