Alla inlägg under januari 2010

Av Ulrika - 29 januari 2010 12:38

Förkylt som sjutton och det är kanske som vännen bubbelfia säger: När man är förkyld och snorig så är det hjärnan som rinner ut genom nosen.... för det var längesedan jag kände mig så korkad och seg i skallen.

Eller så är det som arbetskompisen J påstår.. I´m so full of awesome that it´s running out of my nose.... fast det känns inte så..  


Inte blev förkylningen bättre av att jag försöket åka och jobba igår heller, dörrarna ute i gallerian funkade inte som dom skulle vilket gjorde att värmeridån inte fungerade som den skulle, summa summarum så hade vi 11 grader i kassan....   

När vi stängde alla dörrar utom den som var längst från galleriaingången så lyckades vi få upp värmen i kassan till ca 15 grader med hjälp av ett konvektorelement...


Idag mår min förkylning prima, men jag mår skräp!!!


I överig är det rätt bra, vi har överlevt sonen P flytt hit och ett nytt snöoväder, en sambofödelsedag och en sonfödelsedag... snart är äckliga januari slut och det kanske finns hopp om liv men på det hela taget så ser det inte hoppfullt ut när det är -22 grader och hur mycket snö som helst....

Av Ulrika - 9 januari 2010 06:47

Tänkte bara stoppa in huvudet och säga hej för första gången i år...

Det har varit mycket ett tag och jag har verkligen inte hunnit med min blogg alls... men nu är det nyt år och vi tar nya tag.


/U

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards