Alla inlägg under april 2010

ARG

Av Ulrika - 9 april 2010 22:12

Jag är så arg på sambon att det blixtrar om mig!!!
Det är inte oki att jag måste vänta i över en halvtimme efter att jag kommit hem från jobbet innan han ens orkar masa sig ifrån datorstolen för att börja med middagen när han slutade 2,5 timmar före mig.


Det är inte oki att jag som slutar 19,30 och är hemma vid 20,00 inte får äta middag förrns 21,30 när jag ska kliva upp kl  06,25 imorgonbitti för att jobba igen när han är ledig och får sova ut.


Det är inte oki att han säger åt mig att tagga ner och inte bli arg för ingenting så fort jag öppnar munnen för att vädra mina åsikter i frågan.


Det är inte heller oki att han kräver att jag ska ställa mig och diska ur stekpannan innan han kan börja med maten.


det är framförallt inte oki att han går och lägger sig i sängen och surar och vägrar hjälpa till alls med matlagningen så jag får göra allt själv, inklusive diskningen.


Det är verkligen inte oki att han när maten är klar klär på sig ytterkläderna och går ut utan att säga något. och fortfarande så här en timme senare inte har kommit hem eller på nått sätt hört av sig.

Jag är så arg och less att jag bara vill lägga mig ner och gråta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards