Alla inlägg under augusti 2016

Av Ulrika - 1 augusti 2016 19:12

Ibland är det mer intressant än annars att bo i hyreshus...

I morse trodde jag grannarna skulle komma genom taket då det borrades och lät nått så fantastiskt högt kring deras balkong...

Det tystnade efter ett tag och jag gav mig iväg för att göra lite ärenden, ta mig på stan och lite sånt.. Så döm om min förvåning när jag kommer hem igen.. sätter mig i lugn och ro framför tvn , lagar mat och sen går ut på balkongen för att röka och det är rester efter borrning och halvstora kakor av betong lite överallt på balkongen och det över hela balkongbordet ligger klottar med halvbrunnet betongbruk... 

Med en inte allt för vän och ljuv röst ropade jag upp och frågade om de tänkte städa min balkong efter sig innan de var klara...

Döm om min förvåning när det fem minuter senare står två herrar från Sandå utanför min dörr med sop och trasa i högsta hugg... Balkongen är kliniskt ren och balkongbordet har nog inte glänst så sen jag satte upp det... Det är trevligt med hantverkare som håller undan efter sig, men hade det inte varit enklare om de kommit ner med ett sjok byggplast innan de började???


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards