Alla inlägg under juni 2016

Av Ulrika - 25 juni 2016 15:52

Inser att jag bara skriver när jag inte har någon annanstans att ventilera, jag borde göra det här oftare...

Nu har jag inte skrivit här sedan i november 2014... Livet har tagit mig i snirkliga krokar...

Från ett KK som visade sig vara av det bittrare slaget som slutligen förolämpade några av mina vänner online och jag kännde mig inte alls mogen nog att ta i den saken utan klippte all kontakt... till ett faktiskt förhållande som varade i nästan tio månader...

Jag var förälskad och mådde bra i början men verkligheten, både min och hans kom ikapp mig.. Jag insåg att det var bättre att såra honom lite nu än att göra honom riktigt illa om ett halvår eller år eller när det nu skulle ske...


Jag trivs med mitt liv, mina katter och mitt jobb... vad jag inte trivs med som singel är bristen på ett regebundet sexliv, det är bara att konstatera, jag behöver få sex på reguljär basis annars blir jag en dålig människa, med surt humör och brist på energi...

Tyvärr är det också så att ju mer sex jag får desto mer beöver jag...

Så allt eftersom ska jag väl redovisa mina öden och äventyr som nätdejtande, oseriös, medelålders singel som söker ett seriöst KK med plusprofil, ett oseriöst förhållande eller kanske nån gång i framtiden en särbo...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards