Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Ulrika - 4 oktober 2009 19:13

Det har varit en hård vecka på jobbet med över41h arbetade... men det har varit en bra helg med mina tvillingar hos mig, dom fyllde 16 i veckan och ville ha en helg med sin mor ... det förstår jag så väl och det blev en bra helg


Visst jag har som vanligt jobbat alldeles för mycket och fått prioritera bort vännerna men just den här helgen såg jag det inte som ett svårt val. P2 och P3 hade förtjänat lite odelad uppmärksamhet, och då ekonomin kanske inte är den bästa så blir födelsedagspresenterna inte så stora. Morsan var uppe i Ume i helgen ochså så hon struntade i lördagens hotellmiddag och badtunna, som iaf inte är hennes stil, och bjöd in sig själv på amerikanska hallon och blåbärspannkakor. Sambo K drog på fest och vid 10 snåret på kvällen så tyckte lilla mamma att det var dags att ta sig till hotellet så då följde vi alla med och sen gick jag och tvillingarna och pratade hela vägen tillbaka...


Idag blev det födelsedagsshopping och lite skräpmat till kottarna innan jag satte dem på bussen hem..


Sambo K drog till Stockholm med en arbetskamrat och jag gick på innebandy med vännen P, men det är ett annat inlägg.

Nu ska här lagas middag i min ensamhetObestämd

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards