Alla inlägg den 9 december 2009

Av Ulrika - 9 december 2009 19:21

Jag vet inte ja, alla människor bara springer omkring och försöker skapa julstämning, köpa julklappar och lääängtar till julen. Det enda jag ser fram emot är fyra dagar på raken ledigt, och det ser jag fram emot med viss fasa för jag vet vad som ligger framför mig innan jag kommer så längt som till ledigheten...

Jag jobbar på systembolaget och det är verkligen inte en fridfull arbetsplats den här tiden på året.. det är ett helvete och ett jävla kaos att få det att gå ihop.


Dessutom kommer mor förmodligen upp i år igen, det är trevligt och älste sonen kommer också att vara här på jul... men det betyder också att på en enda lediga veckodagen jag har kver fram till jul så måste jag städa och iaf BÖRJa advents och julpynta, något jag helt klart vägrat hitills...


Kan man inte få julstrejka???

Ovido - Quiz & Flashcards