Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Ulrika - 26 juni 2009 02:52

Egentligen borde jag sova nu...

Egentligen borde jag börja med att referera helgens bravader med AC/DC-konsert på Ullevi och hur en elak bankomat tuggade i sig mitt bankkort det första som händer när vi anlänt till Göteborg.... :(

Ella berätta om resan tillbaka upp och hur ont man kan ha i ryggen efter allt för många timmar i en bil och i kö och på konster och i en bil tillbaka...

Men  neeee...

Det kan vi ta en annan gång.

Ikväll var skäggtrollet med flickvän över på kaffe, som blev några öl eftersom sambon och skäggot är helt oförhappandes lediga imorgon trots att dom har dagvecka och det bara är fredag...

Övercyklandes kom även Bubbelfia och hennes B, det blev en sen och lagom surrig kväll som nyss slutade med att vi vinkade av de sista gästerna och sambon somnade i soffhörnet... Inte heeelt ovanligt. :P


Kvällen har om inte annat resluterat i mycket bra och förvirrat pratande.

Att jag har klart bättre förståelse för Bubbelfias förmåga att säga: -Jag hittade en länk och så tryckte jag på den.

Att jag insett att jag mår mycket bättre på vitt vin, men att sambon klart föredrar när jag dricker rött...

Att 15½årig pojkar kanske inte borde höra allt som mamma och vänner pratar om.


Så det blev ett inlägg idag också... trevligt.

nu ska vi se om vi tar oss ut på discgolfbanan imorgon också och njuter av det fina värdet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards