Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Ulrika - 16 juli 2010 10:57

häromdagen passade jag på att byta decenium... fyllde 40.. ganska rumphuggen föreställning med mig och sambo och son och en kompis som skulle åka bort i helgen när det är grillning och firande med vännerna.. plus att vännen P dök upp direkt från flyget.

Behållningen från dagen var faktiska paketen från mina älskade pysslare på pyssel.net massor med fyllmatade och inspirerande paket, som är fotade och ska visas upp för omvärlden bara min förkylning släpper taget om hjärnan.


SEn får vi se om sambon kommer med någon present i år. tyvärr vore det inte första gången jag blir utan om han skiter i det. det vore inte ens andra, det har varit både födelsedagar och julaftnar när det varit både si och så med paketandet...

Åsch, det är väl bara kärringhormonerna..

Ovido - Quiz & Flashcards