Alla inlägg den 30 november 2014

Av Ulrika - 30 november 2014 14:57

Det här borde bli en big wall of text.. men jag vet inte om jag orkar det...


Hade en trevlig fikadejt för tre veckor sedan... den fick sin fortsättning i torsdags.. med en dejt här hemma hos mig... kaffe, skitsnack i soffhörnet, sex.. mer mys i soffan och mer prat...

Efter att dejten i fråga  hade åkt hem igen så pratade vi lite via sms och han kom fram till att han hade en del at fundera på.. hans livssituation med barn och jobb och vad han vill här i livet..


Han har funderat klart nu... det ser inte ut att bli mer än så... tråkigt då jag haft två mycket trevliga dejter med honom.. många sms (kring 350 st) som snurrat fram och åter och massor med mejl... Han är helt klart min typ, han fick mig att le, att må bra och han är väldigt fysisk på ett varmt och gosigt sätt...

Men tur i oturen att det var nu han bestämde sig för att ta sin fundering och inte om ett par månader.. Han har aldrig varit annat än ärlig mot mig och ärligheten uppskattar jag verkligen..


Det blir ingen längre hjärtesorg över honom.. lite saknad, lite funderingar på hur män fungerar.. men en fling är en fling... vi laddar om batterierna och går vidare...


/Altariel - med nykter syn på livet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

tassavtryck


Ovido - Quiz & Flashcards