Alla inlägg den 27 maj 2017

Av Ulrika - 27 maj 2017 00:24

Efter att bara träffat pojkvännen kortare stunder de senaste två veckorna var tanken att jag skulle åka upp och få en helg i lugn och ro med honom nu imorgon...

Det blir inte så, igår tyckte han att han skulle åka ner till stan istället så vi kunde gå ut och äta och gå på bio och se en film... Sen frågade han om det var oki att han sov över... som om han behövde fråga?...

Det känns lite märkligt att ha honom här istället för att åka upp till honom och kunna springa omkring mer eller mindra naken stärre delen av helgen om man vill.. Men samtidigt så är det kul att göra nåt annat och vansinnigt trevligt att få ha honom här hos mig över natten... Det är ju första gången han har barnvakt (Hundvakt) och kan stannan kvar... 


Nackdelen är att jag tillbringar större delen av den med att städa soch röja här hemma... Visst, han säger att jag inte behöver göra det, men vem som helst kan bli astmatiker av mängden katthår som legat i drivor i lägenheten... så nu är det rant och fint... kattsandlådan är kvar att sanera och soppåsarna ska ut men annars är det bra.. 

Restgen av kvällen har tillbringats med galna småbarnsföräldrar , en grill och ganska stora mängder öl oh vin... Så nu ska jag borsta tänderna, sova min skönhetssömn och vänta ivrigt på att pojkvännen kommer ner till stan så vi kan umgås...


Han kallade mig dessutom för hjärtat härom kvällen... blev alldeles varm inombords..



Ovido - Quiz & Flashcards