Alla inlägg den 14 september 2014

Av Ulrika - 14 september 2014 21:20

Jaha... nehepp.... faaaan också...

Vad ska man säga?? Han var för bra för att vara sann, efter en rak fråga kom svaret... jo, jag har varit frånskild i några år men min officiella status är i ett för hållande och sambo.... Vad faaan menas med "officiella status".. endera är du i ett förhållande även om det är dåligt eller så är du inte det för att du är singel...

Jahapp... så vad nu då.. saker går inte att stänga av bara för att verkligheten tränger sig på... jag har valt att ta avstånd... att inte svara på sms.. att hålla ev konversation på den sida jag träffade honom på... Att vara precis så rak och ärlig jag bara kan vara i text...


Så den delen av livet suger... Jag är kluven... jag vet precis vad jag inte vill och inte alls vad jag vill.. Kan man ens sakna något man aldrig haft???


Så vad gör man åt en sån situation??... Man åker iväg till dejt nr:5 och har trevligt samvaro, bra konverastioner och mycket bra sex, stannar över natten och blir omhållen.. EFtersom ingen av oss vill ha mer än så så pratade vi dessutom lite kring ovanstående herre... Det är bra att ha någon att ventilera med även om det känns lite absurt att ligga naken i en säng och prata killar med någon man just haft sex med...


Så livet är ju om inte annat inte långtråkigt iaf... var det tar vägen härifrån??? Inte en susning, bara tiden kan utvisa det...


/Altariel- Nöjd, nyknullad och grymt besviken- allt på samma gång...


Ovido - Quiz & Flashcards