Alla inlägg under september 2014

Av Ulrika - 9 september 2014 22:19

Jahapp.. så var jag här igen...

Sist var jag bitter för att exet inte flyttat ut... det gjorde han strax efteråt och jag har haft en väldigt bra sommar på det hela taget... Jag har solat, varit ledig suttit på uteservering umgåtts med vänner och familjen.. Jag har mått bäldigt bra på det hela taget..

Men som vanligt vill mycket ha mer och jag är inget undantag.. Så nu har jag varit singel i praktiken sedan påsk och bott själv med sonen sedan i slutat av juni.. och inte haft sex på i princip ett år...


Det håller inte, sagt och gjort, om man nu inte är skapt för att ragga på krogen vad gör man då?.. Man går till det man kan, chatta.


... och där kom sonen hem och jag får lägga ned för kvällen...

Ovido - Quiz & Flashcards